Ååååååååååh...

Jag har äntligen hittat var jag kan köpa en massa Lasse Åberg-tavlor... På Lasse Åbergs museums hemsida förstås...!? xD Fanns massa där som jag vill ha. Och sedan borde det ju bara vara att köpa ramar till dem, och det fanns på Gallerix så borde inte vara några problem...
Har en vägg här hemma som liksom är reserverad till Lasse Åberg men för tillfället är det helt tom då jag bara äger en fyra stycken varav två mycket små. ;) Så kändes bäst att samla ihop några fler innan man försöker komponera ihop dem lite snyggt på väggen. :P Plus att jag tror att vi behöver ha en betongborr på just den väggen... xD

Tänkte visa för Erik och fråga vilka han gillar och så kanske beställa imorgon eller något. Åh, jag vill ha dem NU! Älskar Lasse Åbergs tavlor. Nåväl, de flesta iallafall. Typ som Katt och mus och de där. :P


Katt och mus


Värmeverk


Närkontakt


Vänskap

Helt underbara allihop. Well, måste sova nu om jag skall orka med morgondagen. Please, låt mig sova bra.
Oyasuminasai minna


Karin

Hehe älskar Katt och mus och Vänskap, men de kanske är för att jag ser dem varje dag. Vilka var de du köpte när vi träffade Åberg i gbg?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: