Det finns ju gränser...

CAD-en klar, ritningar klara, produktträd gjort i Power Point och allting nedzippat och ivägskickat. Fy fan vad gött. Nu är det bara att skriva och skicka in rapporten så är jag klar för påsklov. :P Blir nog dock klart ikväll då jag skall iväg på styrka/spinning ooom en halvtimme ungefär. Och medan jag tänkte hålla mig till det antal sidor som läraren sagt, alltså 1-2 A4 så finns det vissa *host* fröken M *host* som visst har valt att lämna in en 7-sidig rapport... Det kanske bara är jag (och Tina då...) som tycker att sådant borde ge minuspoäng..? Visst att man kan gå lite över gränsen i antal ord/sidor/whatever, men 5 sidor mer än vad det är sagt...? Finns ju inte ens så mycket att skriva om skiten liksom...?!

Nej, dags att byta om och bege sig kanske..?
Toodles


Emelie!

Åh tack så mycket, färgade mitt hår precis idag, nu är det lite mer vinrött, lägger upp en bild senare! ;D

hoppas du mår bra!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: