En helveteslång text...

Snott från Helena så skyll på henne, jag är helt oskyldig. ;)

Vilken svordom använder du mest? Helvete om jag är arg. Jävla och jäkla för att förstärka vanliga meningar (dåligt, jag vet, sry) och helvetesjävlakukfan om det är riktigt illa. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? En massa olika tider, oftast 7.00 dock. Sedan är det dock snooz till 7.45 som gäller. ;) Hur många resväskor äger du? En eller två...? Använder du flip-flops? På sommarn ja... Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och. Brukar dock sluta med att jag tar den, och det är la kanske bäst trots allt. ;) Vilken var den senaste filmen du såg? National Treasure II Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Eh, tja med tanke på hur mycket jag gillar barn så... vän. Helklart. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Första...? Låt oss anta att jag vinner mycket - en massa snygga kläder. Skulle ge mig ut på en riktig jävla shoppingrunda och inte ens titta på prislapparna. ;) Har någon någonsin kallat dig lat? Hahahah, hell yeah. Och det med all rätt. Jag är lat. :P Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope, har aldrig gjort och lär aldrig göra. Borde kanske dock, sover piss. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En gammal bränd blandskiva från många somrar sedan. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? In Flames, nu och för alltid. :P När var senast någon stötte på dig? Ingen aning. Brukar ignorera sånt... Kan du vissla? Jepps, högt och ihåligt, mycket vackert. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Gillar berg-och-dalbanor så får la bli dem då. Och radiobilar. ^^ Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Självklart. Alla pratar om alla, inklusive jag. Vilket riktnummer befinner du dig i? 054 Bästa egenskap? Från andras synvinkel får jag la säga snäll, har väldigt svårt att säga nej. Inte så bra för min del dock. För min del är min bästa egenskap att... jag tycker jag är hyfsat smart. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom...? Ingen aning faktiskt. Hur många syskon har du? Två, en bror och en syster. Är du blyg inför det motsatta könet? Mja, ibland, beror lite på humör. Kanske mer tillbakadragen än egentligt blyg. Vilken film kan du alla replikerna till? Shrek... Matrix... Disneyfilmerna...? När flög du senast? Eh... för... 5 år sedan? Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra. Läser du för skojs skull? Inte så mycket som förr men det händer. Mycket annat som tar upp tid dock. Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska och några ord japanska. ;) Diskar du din egen disk? Hehe, helst inte, men har ju inte så mycket att välja på. Hälften av gångerna ligger det dock på Eriks bord. ;) Har du gråtit offentligt? En gång. Gör jag helst inte om, hatar att gråta så andra ser. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop. Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid o alltid, jag går ju i skolan så man får ju göra sitt bästa för att klara tentorna. ;) Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Oh yes, vet inte var eller vad än dock bara... Men det kommer. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jag tycker nog att den som bjuder ut även skall betala notan, men ja, håller nog lite på killen. Allt behöver inte vara jämställt right? Lite gentlemannafasoner kan väl få finnas kvar...? ;P Kan du kasta macka? Yes. Vad har du med dig in på bion? Godis och sällskap ;) Vem var din favoritlärare och varför? Har inte haft någon direkt, många är bra, många är dåliga. Har du dejtat någon av en annan religion? Kanske, vet inte. Troligen om en dejt räknas, nej om man tänker fler dejter. Har du en blogg? Nej, verkligen inte. Sånt trams sysslar vi inte med här. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och idrott tror jag... Gillar du att flyga? Mja, jag gillar att flyga TILL ställen, men just flygandet i sig är väl sådär. ;) Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, ärlighet och trygghet. Nej det går inte ett välja ett, det krävs flera för att det skall funka. När sov du senast på golvet? Ingen aning faktiskt... Gillar du din boende-situation? Mja, den är helt ok. Inte mer och inte mindre. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungera gör jag allt med bara några timmars sömn, men för att fungera vettigt - typ 8. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Numera - yes. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njae, inte trubbel men någon tillsägning har man la fått genom åren. ;) Vilken är din favoritfrukt? Vindruvor. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte direkt. Klart man vill käka nyttigt men sånt har man la lite koll på även utan att checka kalorier eller...? Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24… uwa. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Hell yeah. Hatar när folk stavar kasst, och hatar förkortningar som "ä", "e" osv (även om även jag använder "e" ibland i sms för att spara bokstäver.. förlåt) Hatar även ordet "dom". Det heter "de" eller "dem" för helvete! Tror du på liv på andra planeter? Why not. Finns det här så borde det la finnas någon annanstans också, right? Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hehe, Erik. Alltid Erik. Han som får mig gladast också dock. Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingetdera, möjligen en det. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Överens och överens, kommer la överens med de flesta, på tok för konflikträdd för att stöta mig med folk. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma valde, pappa ville "Irma" men hade visst inget att säga till om. ;) Gillar du senap? Oh yes. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det beror på, antingen trycker jag ner mig själv lite till eller så säger jag att det ju iallafall inte kan bli värre. :P Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Man ska aldrig säga aldrig. :P Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.Tycker du om att krama folk? Både ja och nej, jag älskar att krama tex Erik eller nära kompisar men avskyr när bekanta kommer fram med ett illtjut och vill kramas. Tycker inte alltid om när folk kommer för nära inpå. Skulle du säga att du är trendig? Haha, verkligen inte. :P Äger du en digitalkamera? Nope, har en kameramobil istället. Min digitalkamera blev stulen för några år sedan och orkade aldrig skaffa en ny... Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Mjo, det gör det la, även om jag själv kan dra mig rätt länge för att ringa folk. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Hehe, jag gråter till det mesta här hemma i skymundan, men allt som är sorgligt eller hemskt på något sätt egentligen. Tycker du att du är attraktiv? Beror grymt mycket från dag till dag, jag kan gå från ful som ett monster till fotomodell liksom, allt beroende på humöret, men i regel ligger jag la någonstans i mitten. :) Vad är du allergisk mot? Gräs. Sedan möjligen bananer, vet inte riktigt, men uppenbarligen kliar det inte i gommen/munnen på alla så skulle nog tro det. ;) Hindrar mig dock inte från att fortsätta äta dem. :P Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha, jo men verkligen. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha, vem var det tänkte jag säga, men nej, det gör jag inte. :P  Vad åt du senast? Ostmacka. Har du fått någon komplimang idag? Nej. *blänger på Erik* Är du polare med grannarna? Inte polare men vi hälsar iaf, alltid något right? Träffar du på ditt/dina ex/flirt ofta? Kan ju inte säga att jag har så särdeles många kanske, men ja, det händer la. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? För nån vecka sedan när vi var på studiebesök i Sunne. Minns du dina/din musiklärares namn? Nope. Minns typ inga lärare alls. Hur bra är din syn? Bra får jag la säga, har aldrig fått några anmärkningar iaf. Dock måste jag anstränga ögonen rätt mycket när det tex är skymning och jag är ute och kör. Hur bra är din hy? Den blir rätt lätt fet men har aldrig haft några direkta problem med finnar eller liknande. Har du haft en stalker? Not that I know of. :P Var är dina syskon just nu? Tja, syrran är la i Uddevalla och brorsan är i Spanien. :P Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag spelade basket mot en jäkligt otrevlig snubbe och att jag (efter att ha vunnit ;) ) var tvungen att gå igenom en väldans massa killomklädningsrum för att hitta till tjejernas... Lite kort sådär. Vem ringde dig senast? Erik.. Vad ska du göra i helgen? Plugga och mysa. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? För långt för att skriva men var från pappa och gällde en rundvisning på Metso. Vad finns i din bakficka? Nada. Har inte ens bakfickor på de här byxorna. :P Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov i knät på Erik som spelade tv-spel. Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar. ;) Efter det går på toa. Humör just nu: Helt ok. Rätt trött dock., kul med plugg hela helgen liksom... Favoritgodis: Haha, allt? :D Choklad, lakrits och mint. ^^ Är det nåt du absolut inte äter: Sill, gravad lax, fiskbullar, blodpudding... Det är iallafall saker jag absolut inte äter frivilligt, jag skulle la inte dö om jag fick dem i munnen. Inte långt ifrån dock. Kläder just nu: Svarta pösbyxor och stor rosa tröja. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Svår fråga. Runt 17-1800-talet i USA kanske, såvida jag var rik. ;) Snygga klänningar och flådigt liv. Sommarplaner: Blir kvar i Karlstad för att plugga matte och sedan blir det jobb, antingen här eller i Uddevalla. Fisk eller badkruka: Varken eller. Gillar vatten men blir uttråkad snabbt. Längd och vikt: 1.67 och typ 55 (vilket tyvärr inte består av muskler dock...). Hur många kuddar sover du med: Två. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vad jag bör ta med är en radio så jag kan kontakta folk, en båt så jag kan ta mig därifrån och mat så jag klarar mig. Men om jag nu vill vara kvar: Erik, laptopen (med internet och konstant fullt batteri förstås!) samt en hängmatta. Morgon- eller nattmänniska: Både och och varken eller. Får jag sova bra så är jag en morgonmänniska, men gillar att sitta uppe halva natten också... Sparare eller slösare: Är nog tyvärr lite mer åt slösare. Iallafall har jag ingen aning om vart alla pengar tar vägen... Vem är viktigast för dig: Mina nära. Bästa film: Shrek och Matrix och Die Hard 1 och The Rock. Har du några homosexuella vänner: Mjae, inga nära men några bekanta. Tror du på mirakel: Mja... ja,, kanske. Finns mycket som kan tolkas som mirakel iallafall. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart. Med det inte sagt att man håller ihop för alltid men så länge man gör slut innan man är med någon annan så är man ju trogen. Bio eller promenad: Både och. Stjärntecken? Skorpion. Äckligaste insekten: Tveskjärtar. *ryser* Fast jag avskyr alla insekter... Största svaghet: Överanalyserande och kort stubin, mycket bra kombo.Vad vill du jobba som? Drömmen är författare men utbildar mig ju till ingenjör så blir la förhoppningsvis det. ;) Chips, morötter eller godis? Först chips och morötter med dip och sedan godis efter det. ^^ Pizzaeller hamburgare? Åh... hm... båda? Skriver du dagbok? Skrev förr, numera är det blogg som gäller. Är du rädd för blod? Inte direkt. Gillar du att sjunga? Haha, ja faktiskt, men sjunger då främst med i låtar, tex på radion. Jag är dock inte speciellt bra på det, brorsan brukar säga att det låter som att jag stryper en katt. ;) Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll-journalistik då jag alltid gillat att skriva och ville ha en bred grund att stå på. Anser du att du är stark? Mja, till och från. Brukar du sola?IDet händer. Solarium kanske en gång om året och i solen så mycket jag kan. :P Vad gör du om du får hicka? Dör för den brukar fortsätta i en evighet. Kaffe, te eller inget? Saft?

Haha, hur många kom nu igenom hela skiten...? Feel free to do it yourself. ;P


helena

haha, shit, det trodde jag inte! :P bra jobbat ;) Lovar att anta utmaningen om du drar igång det nästa gång;)



Irma är ju nästan lite coolt...? Inte fint, men ja.

Och så tycker jag att du och Patrik kunde lära er japanska tillsammans, han e också en liten japantönt så ni hade kunnat sitta och nörda tillsammans..? ;)

helena

haha, shit, det trodde jag inte! :P bra jobbat ;) Lovar att anta utmaningen om du drar igång det nästa gång;)



Irma är ju nästan lite coolt...? Inte fint, men ja.

Och så tycker jag att du och Patrik kunde lära er japanska tillsammans, han e också en liten japantönt så ni hade kunnat sitta och nörda tillsammans..? ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: