Jag vet inte.

Är som i ett gungfly just nu och har så varit ett tag. Hur vet man när det är värt att kämpa vidare och hur vet man när det är dags att ge upp? Just nu har jag alldeles för mycket känslor och samtidigt inga alls. Jag känner mig tom samtidigt som alla tankar som cirkulerar inte på långt när får plats i mitt huvud och min kropp. Jag är trött men det verkar inte hjälpa hur mycket jag än sover, jag är alltid trött. Både i huvud, hjärta och kropp. Jag orkar liksom inte och det slutar alltid med att jag får en massa plötsliga och onödiga utbrott, men dessa ger ingen befrielse för jag får inte ut det jag faktiskt känner och tänker. Jag vet inte själv vad jag känner och tänker längre. Just nu känns det mesta bara... fel.
Det saknas något. Jag vet bara inte vad.

Vi får hoppas detta går över snart för jag pallar verkligen inte.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: