Lite ömt my ass!

Det är alltid lika fascinerande att fundera över hur tandläkare tänker när de står där och gräver i ens mun med diverse vassa föremål och de kläcker ur sig ett "Här var det visst lite ömt" när man skakar i spasmer och grinar av smärta medan munnen fylls av blod. Jo, lite ömt är precis orden jag skulle använda... Idiot. Men fortsätt för allt i världen att gräva, ignorera bara min mördande blick, gör det.

Nu är det iallafall klart att det INTE är min visdomstand som spökar, istället betalade jag 600 spänn för att bli tillsagd att det kanske (kanske?!) går att lösa om jag använder mer tandtråd då det troligen är nåt som fastnat mellan tänderna och bänder isär dem och att det är det som gör så förbenat ont. Well, med tanke på att jag redan använder tandtråd och att jag aldrig hittar nåt därimellan oavsett hur mycket jag gräver och oavsett hur ont det gör så känns ju det som ett... givande... råd... x_x Kul när inte ens tandläkarn vet vad som är fel...

För att ytterliggare tömma plånboken så gick jag en sväng till konsum på vägen hem och köpte hårfärg (för att det verkligen behövs) och en påse turkisk peppar (för att jag verkligen ville ha det...). :P

Har diskat och tänkte ge mig på städningen nu. Bäst att passa på medan energi finns. :P

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: