No water...

Är tydligen en (eller egentligen flera) stora vattenläckor här i Karlstad så verkar som att folk inte har nåt vatten. Vi har än så länge men kan ju vara det sista som var kvar i rören. Jäkla tur man duschade igår kväll då. :P Erik har la också röta då han lär slippa disken tills rören är lagade. ;) Alltid något positivt. För honom that is.

Tänkte slänga i mig lite frukost och sedan bege mig till skolan för att plugga lite tillverkningsteknologi med Tinis. Sådär lockande men tyvärr nödvändigt. Frågan är mer hur länge man kommer sitta... behöver jag ha med matlåda?

Well, puss o hej, leverpastej


helena

Jag har inte hört nåt om att vattnet skulle ta slut, men däremot att det är förorenat o_O och det fick jag precis reda på efter att jag tagit en lång dusch (i förorenat vatten). Jäkla tur att jag inte hann dricka nåt iaf. Får väl koka vattnet o sen låta det svalna ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: