Totalproppat i schemat...

Sitter och försöker pussla ihop mitt liv. Är just nu lite knepigt. Skall få plats med:

¤ Tid hos barnmorskan. Upptäckte att mina p-piller typ är slut... Trodde jag hade en karta kvar men icke. ^^''
¤ Kastrering av katten. Har nu iallafall gjort lite framsteg och faktiskt bokat tid. Alltid något. Blir ett besök nästa tisdag. Gick att lämna katten 7.30 så borde hinna innan lektionen utan större problem. Hur det går att hämta den blir en annan femma då jag kanske jobbar (vet fortfarande inte...) och i så fall har bilen. Hoppas det går att hämta efter 18 om så är fallet...
¤ Jobb... Tänkte skippa de sista tre veckorna i mars då jag även skall hinna med:
¤ Tentaplugg i tillverkningstekniken. Har tenta den 29e och har inte ens beställt böckerna än. Dags nu kanske?
¤ Konstruerande av min ljusstake i tillverkningstekniken. Har hittills kapat det mesta, men skall ju även bockas, svetsas och troligen linoljesprayas för att få en snygg mörk yta.
¤ Presentation av ljusstaken. Ingen aning om storlekgrad...
¤ Rapport för ljusstaken också. Kortare variant dock, puh.
¤ Konstrueringsuppgifter i CADen. Har ett par vanliga kvar att göra.
¤ Den stora konstrueringsuppgiften som vi skall göra helt utan ritningar eller hjälpmodeller. Skall konstruera, rita, måttsätta, CADa och göra en ritning av en svarv. Vilket väl är en vettig uppgift eftersom vi kommer få göra sån skit senare på jobben ändå, men just nu lockar den typ mega-inte alls.
¤ Studiebesök i Sunne.

Till detta kommer ju sedan de vanliga lektionerna och labbarna...

Sedan HADE det ju vart najjs om jag hade haft lite tid över för att träna några dagar i veckan och kanskekanskekanske även ta det lite lugnt...? Sova några timmar kanske?

Sedan hade jag egentligen behövt besöka tandläkarn och fråga om det är mina visdomständer som gör så förbenat ont ibland, och om jag i så fall skall göra något åt dem. Sist jag var där så sa de att tänderna ligger snett så finns risk att de skadar de framför genom att skava på tandroten när de är på väg upp och att jag i så fall måste ta bort dem. Kan ju vara bra att veta kanske... Bara undersökning kostar ju dock över 700 spänn. Suck.

Just nu känner jag att mitt huvud inte riktigt hinner med. Och jag har fortfarande inte fått något schema från Tommy... Känns bra. Blir så lätt att planera då. Även om jag förstår att han vart sjuk osv så att han inte riktigt haft tid. Men då är ju frågan om jag skall jobba imorgon eller ej. Erik säger att jag skall strunta i det då jag, som sagt, inte är schemalagd, men här sitter jag och räknar pengarna. Jag lär jobba.


Karin

Den där visdomstaden kan du ju plusa på närmare 1000 spänn om den ska väck oxå... ;P Dyra jävlar som krånglar och man inte har användning för...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: