Humörsvängningar deluxe...

Konstigt hur man plötligt kan bli megaglad av att prova kläder och stå och dansa och sjunga med i musiken framför en spegel (yepps, jag gör sånt, don't tell anyone...) bara för att man tycker att man har en riktigt bra utseende-dag. :P Hittat mig en BUS-lotion som jag faktiskt gillar så är numera inte självlysande längre (inte brun heller dock för det tycker jag hade sett lite konstigt ut med tanke på att jag levt i skolan de senaste månaderna :P ) och håret har en bra dag och kläderna sitter bra. Kan liksom inte bli bättre. Inbillar mig att det är träningen som gjort att magen minskat lite men tror egentligen att det är det faktum att jag inte käkat på ett antal timmar. ;) Men spela roll liksom. ;) Fast nu sitter jag iof här och käkar toast så förstör la hela skiten nu men what the heck. :P

Tentan idag kan btw ha gått precis hur som helst, när jag fick den och tittade igenom frågorna befarade jag på största allvar att jag skulle börja grina för insåg att jag inte kunde typ en enda... Den såg inte ut som de gamla tentorna lärarn gett oss för fem öre. Inte en enda fråga som liknade de gamla... x_x Men satt kvar till sist av alla och skrev svar på alla iallafall och jag tror nog att jag har skrapat ihop ett G (*hoppas hoppas hoppas*) Men är ju jävligt störande då jag ändå pluggat megamycket och KAN skiten. Eller tja, jag kan rabbla metoder i sömnen och vet hur de går till osv men när han vänder på skiten och istället frågar: "Hur ska du gjuta stål?" Så blir jag liksom: Men vadå? Kan jag inte gjuta stål med alla metoderna...? Eller vadå? Och han hade liksom vinklat en massa frågor så att de gick... baklänges liksom om ni fattar? Tex så kan jag beskriva gnistbearbetning men när han ställer frågan "Vid vilka tillverkningstekniska skäl kan man använda gnistbearbetning? Ange orsaker och motivera ditt svar." så blir jag helt lost... Skäl...? Vadå skäl? liksom... :P
Men men, går det så går det, går det inte så går det inte. På sätt och vis så är det bättre om jag kuggar för då kan jag plugga mer till nästa gång och sätta den där jäkla 4an, men samtidigt är jag ju sådär sugen på omtenta. ;)

Nu får det iallafall blir en sjuhelvetes bra rapport för min ljusstake. Tänkte bara slänga ihop något egentligen, men om jag nu ligger på någon gräns någonstans så skall detta fan få mig att hoppa uppåt och inte neråt. :P Haha, nämnde jag att den egentligen ska in idag? ;) Men vi fick till imorn på oss också då det har varit mycket nu, så lär la bli så... :P Ska ta kort imorn och lägga in i rapporten också, så blir nog prima. ^^

Kan ju börja skissa på rapportskiten nu iaf. :P Men ni andra får la ha en trevlig kväll iaf. ;)

Pöss hajj

(ursäkta novellen btw... :P )


Mikaela

Ja det gör den, Han är väldig stor ;)

haha, ja den är rätt bra faktiskt !

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: