It's ALIIIIIVE!?! *tänk er skräckfilm*

Fått lite kommentarer om att jag uppdaterar bloggen för sällan vilket jag väl skulle kunna hålla med om, men blir lätt så när orken tryter. Tänkte jag skulle kika in och visa att jag faktiskt lever iallafall, alltid något, right?

Har vart en fullspäckad dag idag (extra härligt då det är måndag...) med skola, jobb och träning. Har inte ens hunnit käka ordentligt, blev en liten tallrik flingor mellan skola och jobb och sedan likaså mellan jobbet och träningen. Inte bästa grunden kanske, men så blir det när det är ont om tid. Om man dessutom äter segt som satan så är det ingen större idé att försöka slänga ihop någon mat på den där lilla stunden då jag helt enkelt inte hinner äta den...

Blev iallafall ett styrkepass med Helena vilket behövs då jag är svag som en kattunge. Lär väl känna av det imorgon men just nu så mår jag toppen. ;) Kunde nog faktiskt lagt på lite mer vikter än de jag tog, men fegade ur lite. No point in overdoing it liksom... ;)

Helgen har annars varit najjs. Tacos och mys med pappa och syster på fredagen. Shopping med Anna på för-/eftermiddagen på lördagen och sedan hem för mat och dusch. Stressade till bussen och satt sedan där i 20 minuter och väntade på bussjäkeln medan fötterna sakta gick från kalla till helt utan känsel. Då lite folk bangade på kvällen så slutade det med att det blev jag, Anna och Simon som satt hemma hos Anna och såg på Melodifestivalen medan vi pimplade cider, öl och shottar. Ingen direkt partystämning som infann sig så blev lugn (...?) kväll hemma, mycket pga Uddevallas härliga kvälls-/nattrafik (en buss 22.15 och nästa 00.50...?!). Spelade kortspel och Anna klådde oss totalt på det mesta... :P
Fastande totalt på ett frågespel som ledde till en hel del diskussioner, så blev till slut 02.15-bussen hem för min del. En buss som jag dessutom åkte helt själv... Var bara jag och busschauffören där och min vana trogen börjar jag tänka ut allt möjligt dumt som kan hända. Tur då att man har en pojkvän som kan hålla en sällskap i mobilen hela vägen hem. :P
Söndagen spenderades även den på Torp med shopping då syrran ansåg att jag svikit henne dagen innan då jag inte shoppade med HENNE. Well, vad gör man liksom? ;) Blev dock promenad dit i solen, vare sig sugen på eller dum nog att köra, mycket till syrrans förtret. Hittade mig ett par riktiga mördarklackar som jag velade om i en evighet, men nu är de iallafall köpta. Frågan är nu bara när de skall invigas...? ;P Derssutom funderar jag på vilken alkoholhalt som behövs för att jag skall kunna gå i dem... Men det kanske vi märker...?
God mat med familjen och en liten tur i det nya huset innan jag drog hem till Karlstad vid 19-tiden på söndagen.

Så, det var väl ungefär vad jag hade att säga för den här gången. Har några kort men ingen ork att lägga in dem på datorn just nu så ni får la (kanske...) se dem senare...

Well, ska sova tidigt (allt är relativt) idag då kattstackarn skall bli av med bollarna imorgon bitti. Erik riktigt lider med honom. Tss, karlar. Jag är bara glad om kattens piss slutar lukta som fan. Sedan hade det ju förstås även varit uppskattat om han slutar bete sig som en galning... Men det kanske är för mycket begärt...?

Well, toodles


Sara

Ha ha.. nej, inte recept för idioter, bara vanligt folk =) Jag gör ofta väldigt lätt mat, orkar liksom inte stå i köket så länge när man jobbar hela dagen med det. Köttfärs, grönsaker, potatis ostsås och blanda ihop. Prova nästa gång så slipper du äta bara flingor ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: