0914521670...?

Någon som känner till det numret? Är någon som har ringt två gånger till mig idag men jag har inte riktigt vågat/orkat svara då jag inte kännt igen numret. Fick ett inspelat meddelande men det var kille som kläckte ur sg ett typ "möä"-ljud och sedan lade på. Tänkte att jag skulle ta och svara nästa gång det ringer ändå, kan ju vara någon som vill gratta osv, men så kollade jag upp numret på nätet, och det finns inte på vare sig eniro eller hitta.se, men googlar man det, och då speciellt bara 0914 så får man upp en massa artiklar om lurendrejare som ringer folk, lägger på och när de sedan ringer upp numret så dras det massa pengar... Tydligen skall det vara något företag som håller till nere på Malaga och som sysslar med sånt, att ringa och rippa av folk. Låter ju sådär najjs, så tror jag låter bli att svara även i fortsättningen. :P Skulle det mot all förmodan vara någon som faktiskt vill ha tag i mig så får de la prata in ett vettigt meddelande helt enkelt. ^^

Sedan tänkte jag att mina kompisar ju ändå inte ringer och grattar, vi kör sms typ hela bunten. :P Förutom familjen då som ringde och väckte mig med sin skönsång klockan 8. ;) Men om det nu är lurendrejare som ringer så måste ju födelsedagar vara ett utmärkt tillfälle att göra det på, då lär man ju vara mer benägen att svara på konstiga nummer, då det SKULLE kunna vara någon som vill gratta en...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: