And I'm off.

Vart en slapp dag här hemma och ska snart traska upp och packa ihop all skit för att bege mig mot Karlstad igen. Var på en jättemysig promenix med päronen ute i solskenet tidigare idag och efter det har syrran roat sig med att fläta mitt hår fullt med småsmå flätor (gud vad snygg jag var, inte) och efter det har jag roat mig med att försöka få ur dem igen. ;)

Gårkvällen var jäkligt najjs, var kul att träffa folket och riktigt gött att bada tunna. Alldeles förbannat kallt dock när man klev ur det nästan 40-gradiga vattnet och traskade över den isklädda terassen för att komma åt handuken när man skulle in igen. ;) Gubbarna blev hyfsat dragna och roade sig (jag var helt oskyldig, I promise... *blink blink*) med att skvätta ner mamma och co som stod i närheten och rökte. Badankorna skapade fina projektiler med vatten, höhö. ;) Var sådär uppskattat dock, don't know why.
Har även ett fetingblåmärke på vänster höft efter att ha slagit i ett dörrhandtag när vi skulle ta på oss skorna och åka hem där vid halv 4-snåret. Pappa kunde inte sluta dyka ner och kittla mig så ryckte ju till hela tiden och till sist så var dörrhantaget i vägen för min rýckningsbana. ;P Han kommer dock inte ihåg detta idag, har visst fått minnesluckorna från honom också. ;P Både det och oförmågan att kunna låta bli att pilla/kittla/nypa/peta på folk. ;)

Nej, packa nu kanske. Dumt att missa tåget hem. ;)



helenius

haha ja det e verkligen sant, du ska alltid peta och kittla på folk.. Men då vet vi vart det kommer ifrån nu då ;P

Cecilia

Haha, som det mesta så kommer det från pappa. Så skyll på honom nästa gång ni tycker jag är a pain in the ass. ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: