Bildkavalkad.

Kom på att det kanske var dags att lägga över lite bilder från mobilen och jääävlar vad längesen det måste vart som jag gjorde det, hade massa bilder som jag helt glömt bort. :P Så tänkte köra en liten (antagligen megastor) bildkavalkad som får sammanfatta den senaste tiden, och antagligen en bra bit innan det också. :P

Helgens bravader:






************************************************************************



(Fullt tillåtet att ignorera min något ljusare hudton gentemot Annas något mer tannade...)
(Även fullt tillåtet att ignorera min inte allt för nyktra blick...)
Resten av bilderna blev inge vidare så fick du ihop några fina så får du gärna lägga ut dem Anna. ^^


Hm, vad hade jag mer för något...? Jo, utekvällen innan det ja... Fest med Karin, Andreas, Helena, My och lite annat folk. Verkligen underbar kväll om än en gnutta suddig så här i efterhand. ;)

Folk verkar trivas...





Det sägs ju att det är bra att veta sina begränsningar och... tja, fotomodell kommer jag iallafall definitivt inte bli.

*************************************************************************

IDIOT-nollning...






Och en annan fest under samma tidsperiod (dagen efter...?). Glömt datum och orkar inte kolla efter. ;)



*************************************************************************

Trevlig promenix längs strandpromenaden med Anna-babe sist jag var hemma.



Anna, du räddade mig btw idag tack vare din present:

Fick ett enormt sötsug nu på kvällen så trodde jag skulle krevera. :O Tydligen E också då kan mölade i sig halva. ;)
Fick även ett coolt halsband med en berlock i form av en converse-sko, ett "kortspel" med typ konversationsfrågor/uppdrag, klistermärken och ett jättefint kort med foton. :D Thank you. ^^


Haha, tror det räcker där va? :P Egentligen borde jag la sprida ut korten, men då glömmer jag bara bort dem och så blir det aldrig av. :P Nej, om man skulle läsa lite manga innan man kryper till kojs kanske? ^^

Laterz mates


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: