En vink från Uddevalla

Sitter hemma hos familjen på Utby och stillar min internetabstinens med en stund på mammas dator. Ett stort projekt bara att starta skiten, för att inte tala om komma åt nätet, men skam den som ger sig. ;)

Blev att sällskap med Karin på tåget hem igår, vilket var najjs. Tåg är så jäkla tråkigt annars så brukar försöka sova så mycket det nu går för att fördriva tiden.

Traskade hem till Anna så fort vi nådde Uddevalla, precis i lagom tid för förfest. ;) Simon1 och Simon2 mötte upp lite senare och vid 12 hade vi avklarat diverse ölspel och frågelekar. Sjukt intressanta diskussioner man kan få igång med sådana där konversationskort. :P Och Helena?! Ett tips till din förfest är att vi kör Roxanne!!! :D Vilket innebär att vi kör den låten och så får hälften av folket ställa sig upp och dricka så fort de sjunger "Roxanne" och andra hälften gör detsamma när de sjunger "red light" (eller vad fan de nu sjöng). Jävligt roligt och möjligen lite farligt. ;)

Kvällen avslutades på Mortens (var det väl? Nog aldrig vart där tidigare... tror jag... :D ) utan killarna som bangade (förstår jag verkligen inte, klockan var ju bara ett och inträdet var ju bara 120 kr...) Anna och jag shakeade iallafall loss på dansgolvet tills hon blev uppraggad av en snubbe och sedan fick jag shakea på egen hand medan hon stod och mysdansade. ;P Tycker det är lite jobbigt när snubbar kommer fram och vill dansa och man själv inte kunde bli mindre intresserad... Var några som lade armen om en och då kan man ju fösa undan dem, men om de bara står och dansar utan att röra en...? Så jag log lite stelt, och irrade runt med blicken för att slippa ögonkontakt (då är det helt kört...) och försökte ha kul. Pallade en stund och sedan gick jag iväg och ringde Erik så fick han roa mig en stund istället. :P Blev lite svårigheter med bussen hem också då de håller på och bygger om busshållplatserna, något jag helt missat, så blev et jäkla sjå att försöka hitta den nya hållplatsen, men hem kom jag iallafall till sist. :)

Idag har shopping med syrran stått på schemat, skulle ha en vinterjacka, ett par coola kängor/stövlar och en present som syrran skulle köpa åt mig. Kom hem med en tröja, manga (presenten), en väska och godis. :P Fick dock syrrans gamla vinterjacka som var riktígt snygg, och gratis är ju gott, så nu kan jag använda pengarna jag fick för att köpa den till att köpa mina skor istället. ;P

Nu ska vi snart in till Bosse och Annika och bada i deras tunna, najs najjs. Kanske borde ta och byta om då...?



helenius

Haha :) Ja det låter som ett måste det ;) O har du några "frågelekar" å sånt får du gärna ta med. Har ju "Tjejmiddag" men då d kommer killar är d kanske inte helt populärt? ;P

Och Sissi, du HAR varit på Mortens. Förra halloween. Och det har jag sagt till dig ganska många ggr :D

helenius

Haha :) Ja det låter som ett måste det ;) O har du några "frågelekar" å sånt får du gärna ta med. Har ju "Tjejmiddag" men då d kommer killar är d kanske inte helt populärt? ;P

Och Sissi, du HAR varit på Mortens. Förra halloween. Och det har jag sagt till dig ganska många ggr :D

Sissi herself

Haha, jag nu när du säger det så ringer en klocka. :D Haha, ok, två gånger då. ;) Men... varför har vi pratat om det tidigare? o_O Ska se om jag kan rota fram nåt spel lr nåt, men ha inga höga förväntningar. ;) Får la hitta på lite egna lekar eller något ist. :P Haha, åhåh, den där med snörena som jag hade för en herrans massa år sedan? När man knöt ihop folk o så ska de komma loss..? ;P

häläna

Haha därför att du titt som tätt säger/skriver saker som "Och sen blir det kanske Mortens.. där har jag aldrig varit förut, tror jag".

Haha just det ja, det där snöret hade jag glömt:P Fan va kul. Jag har ju snöre så borde la inte va nåt problem? :) Och twister e ju kul oxå, men nåt sånt har jag ju inte dessvärre x_x

Simon

Jo du har varit på Mortens förr. Halloween förra året. Då var vi där. Bergsäker.



120:- för en timme? Nuts!



Och Helena, jag tror faktiskt det var just "Tjejmiddag" som vi körde :P

Cecilia

Haha, härmis Simon, det har Helena faktiskt redan påpekat. ;) O när ni säger det så minns jag det men.. tja, den kvällen var visst också lite suddig. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: