Galla.

Väldigt irriterad på en person i min IPUgrupp just nu, och då Eriks öron antagligen blöder vid det här laget så tänkte jag (fortsätta) spy min galla här. :P R påstår att han lagt ner lika många timmar som jag i projektet (diffar med typ tre timmar) och det finns inte EN CHANS I HELVETE att det stämmer. Eller tja, ok då, det är väl fysiskt möjligt att han gjort det, men han har inget som bevisar det. Hans inlämningar (de få han gjort) är minst sagt mediokra (och tro mig, mina krav är inte speciellt höga just nu) och han tar på sig de lättare uppgifterna hela tiden, plus att han alltid vill gå hem tidigt, för han "har ju ett liv också". För det har ju inte vi andra. Jag var lättad när han tog på sig att göra intervjuer då jag avskyr att hugga tag i folk för att få dem att svara på något, men när jag ser vad han har fått ihop så önskar jag nästan att jag gjort det själv ändå...
Men det som stör mig mest är ändå att han höjer sig själv till skyarna HELA TIDEN. Det finns liksom ingen stopp på männskan. Idag påstod han tex att det finns "normala människor och så finns det sådana som honom". Sådana som läser snabbt, skriver bra, är bra på att prata med folk, bra på att presentera, punktliga, ansvarsfulla... Ja, ni ser vart det är på väg eller? Han sa verkligen helt allvarligt att det finns normala människor och så finns det sådana som honom... o_O Jag blir helt galen på männskan.


Anki

Snälla sissi, kan du inte säga nästa gång:

Vilken oerhörd tur att vi bara fick EN som du då och inte fler..... För fyfan för att stå ut med flera!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: