It's aliiiive...!?

Yes, jag lever, tro't eller ej. Är helt värdelös på att blogga just nu, men det finns helt enkelt ingen ork. Känns som att jag går runt i dvala, med ett huvud fullt av geggamojja, och spelar ingen roll hur många timmar jag sover för jag blir inte pigg ändå. För mycket i huvudet just nu och jag väljer att förtränga stressen genom att gömma huvudet i sanden och helt enkelt stänga av allt utom de mest basala aktiviteterna. Herregud vad jag bara vill sova i en vecka...

Men nu är (snart) den här helvetesperioden över, och då kanske saker blir lite lugnare igen så att jag kan komma tillbaka i mitt vanliga lunk igen. Idag har ändå vart en rätt produktiv dag, hade två mindre redovisningar i skolan, skickade in returen på en rapport, skickade in alla inlämningar i konstruktionen, var och handlade, städade lägenheten och drog på ett powerstep-pass. Jag måste allvarligt ha gått ner iallafall fem kilo på det passet, har nog inte svettats så mycket i hela mitt liv. Det fullkomligt rann om mig, väldigt mysigt. Höjde brädan ett snäpp också vilket väl lär kännas i benen imorgon, men är ju rätt värdelös träning om det INTE känns dagen efter så får la tänka positivt. ;)

Nu är det bara programmeringen som skall bli klar också. Tur att vi har söta Simon som hjälper oss, annars hade vi aldrig hunnit/pallat med den här kursen. :P Btw, apropå programmeringen så lyckades jag skrapa ihop 94% på sista stegtestet! :D:O Vettefan hur det gick till i och med att jag inte kunde en enda fråga och inte ens kollat åt boken innan vi startade, men som jag sagt förut så måste jag vara en jävel på att chansa. :P När det var en minut kvar så ville de andra kika igenom mina svar o då insåg att jag missat (tänkte gå tillbaka...) att svar på typ 6-7 stycken frågor så var ju bara att dra till med "tja, ett A här kanske? Yes, blir säkert bra. Då tar viii... D på nästa oooch False på den där kanske...? Ja, varför inte, är ju ändå 50% chans att man får rätt, och nääästa blir..." osv. :D Uppenbarligen funkar det ju rätt bra, så kanske borde sluta plugga helt inför prov och bara gissa mig fram...? ;) Funkar väl i och för sig antagligen bara när man får svarsalternativ men ändå. :P

De hade btw, apropå ingenting, den här låten på avslappningen efter ett träningspass i förra veckan. Väldigt mysig.

 

Och den här gissar jag att ni hört redan:

 

 

Skall btw hemhem till helgen och utgång är planerad till fredag om någon skulle känna sig manad att hänka på. Diskussioner kring utklädnadens vara eller icke vara är i full gång men inget bestämt än.

 

Nej, om E kunde bli klar på toan så man kunde borsta tänderna och komma i säng kanske...

Gud vilket tråkigt inlägg det blev... Well, ni får hålla till godo ändå, bättre än inget right? ;) Säg ja nu för fan.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: