Min duktiga dag...

... har varit sådär duktig. Skola 10-12 och sedan... sedan... nada mas. Har suttit vid datorn typ hela dagen och läst manga... o_O Hur fan har timmarna gått så fort?! Jag skulle ju storstäda och baka och rensa kläder och... Jojo, jag vet att det var önsketänkande men NÅGON liten del borde jag la klarat av...?! Kanske skulle ta och städa lite nu...? Är nog en stund kvar innan vi drar och fixar käk.

Anna-raringen var dessutom snäll nog att delge resten av världen denna underbara bild av henne unt moi.


Jag bara undrar, vad fan är det där för jäkla monstertunga!? o_O I övrigt så är jag naturligtvis dösnygg, as always.
Och hur lyckas jag skela med bara ena ögat...?


helenius

hahaha... vackert. jäkla orm. ;P För jag e ju mkt snyggare på bild, I know I know...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: