Nytt kort... igen...

Fiiiittaaa. Skulle skicka över lite pengar till Erik, Simon och ICAbanken så gick in på internetbanken och upptäckte ett köp som jag inte kände igen. Står att jag betalat 80 spänn för parkering nu i måndags, men då jag var i skolan 9-12 och på jobbet 13-18 så är jag rätt säker på att det inte stämmer. Det jag tänkte var att vår parkeringsavgift ligger på 80 spänn men den betalar E då jag betalar hyresgästföreningen, och han säger att han inte tagit mitt kort så då borde vi ju kunna stryka det. Plus att den betalades för två veckor sedan när jag var hemma i Uddevalla... Tänkte att det kanske var något gammalt som registrerats först nu, speciellt då det stod Stockholm i detaljerna, men hon på banken som jag pratade med kunde inte se något sådant, utan det enda hon kunde se var att det var registrerat den 15e... Så nu är mitt kort spärrat på hennes inrådan och en blankett om uttaget är på väg... Så kommer få ett nytt kort (igen...) plus kod om några dagar. Jag som hyfsat nyss lärde mig den jag har nu... Varför fan kan man inte få välja sin egen kod!? Får handla på ICAkortet tills jag får nya så är inte helt handikappad dock, jävla tur.



Andreas

Men....precis samma sak här, de har dragit 80:- den 17:e för mig? Parksmart AB. Här ska ringas.

Andreas H

Ringde o kolla, härliga parkeringen hade glömt att dra pengar från juni/juli/augusti månad så de drog nu istället. Stämmer bra med mina kontoutdrag, så nu kan jag andas ut :) Gillar inte kronoparkens parkeringar...

helenius

Uppdatera själv din bajskorv

Cecilia

@ Andreas: Finns en viss chans/risk att det är samma här, men jag har inte betalt parkering på ett jävla tag, och hon på banken kunde inte se nåt annat än att köpet gått igenom den 15e så hon rekommenderade att jag spärrade kortet ändå. Känns lite onödigt men men...



@ Helenius: Käft på dig bajskorv. ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: