Och så var man 24. :P

Och så var den dagen över. :P Äntligen klar med programmeringshelvetet, hoppas vi inte får för mkt returer då orken att tag tag i dem är puts väck. Annars haft en mysig dag, både i skolan med Tina och Basse och hemma med babe. Blev grillad kyckling, potatissallad och pommespinnes på min begäran och sedan testade vi en Marabou-marängswisch-kladdkaka-sak som vi hittade i frysdisken, helt ok faktiskt. Fick ett presentkort på Scalateatern av E då jag nämnt att det hade vart kul att gå på någon musikal eller något någon gång då jag aldrig gjort det, så nu ska vi bara hitta något najjs att gå på. :P Presentkortet gäller i två år, så något skall vi la hitta. ;)

Numret jag skrev om förut tillhör btw brorsan. :P Han försökte få tag i mig tre gånger men gav la upp när jag aldrig svarade... ;) Men då får han la tala in ett meddelande (utöver "möä"et...) så att jag vet vem det är..?! :P

Nej, sova snart kanske...? Kolla tåg först dock. ^^

Godnatt och TACK för att grattismeddelanden! Love ya.


helenius

Håll med om att 24 känns sååå mkt äldre? 23 känns fortfarande ganska litet, men 24 känns ... ja som att man börjar bli gammel ;P lr så e det bara jag som tycker det:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: