Out in good time.

Sitter och mumsar på frukosten medan jag skriver ner svaren till seminariet idag... Ute i lika god tid som vanligt. :P Kaaan hända att jag råkar trilla in på bloggar och facebook lite då och då dock... Typ efter varannan mening. ;) Men men, skall inte klaga. Skulle egentligen haft lektion nu 10-12, men den blev inställd så vann två tre timmar nu på morgon/förmiddag, jäkla najjs. :P

Insåg att det är AW med IDIOT idag också, jävla typiskt. De har bjudit in gamla IoDare som skall hålla lite inspirationsföreläsningar om vad man kan syssla med efter examen. Kan även vara bra för oss som söker exjobb att knyta lite kontakter (även om jag är urusel på sånt...). Saken är bara att jag bokat träning ikväll, och jag vill och behöver verkligen träna... :/ Well, har la fram till tre på mig att bestämma mig...

Nej, mer plugg så jag blir klar kanske...? :D


helena

Glömde min mobil hemma idag, ifall du nu har hört av dig. Det är OK för mig att hoppa träning ikväll hur som helst. Är halvt ihjälstressad nämligen. Men samtidigt var jag inställd på att träna. Gah. Aa, jag vet inte. Svårt att veta vad man ska prioritera :S

Sissi

@ helena: Blir träning för min del iaf. Kan inte påstå att jag är sugen, men för sent att banga nu ivf. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: