Jäkla gnomer...

Sitter återigen och mölar pepparkakor, måste nog verkligen ta tag i träningen om jag ens skall gå plus minus noll. :P Var på step idag och trodde jag skulle dö. Kommer bli redigt förvånad om jag kan röra mig speciellt smidigt imorgon. :P

Spelar Fable för fullt och springer just nu runt och skjuter gnomer, moahah. 50 stycken söta små vättar som genom en trollformel blev grymt mycket fulare gnomer som är utspridda lite varstans i spelet. Man hittar dem genom att följa deras röst som dyker upp då och då, och man känner igen dem på deras fula språk. De svär som satan och skriker en väldans massa otrevliga saker. :P Problemet är att de bara börjar prata när man kommer i närheten, så springer runt lite överallt och hoppas på det bästa. :P Gömmer sig gör de jävlarna också, bakom stenar, i fönstergluggar osv... Nasty little buggers.






Fattar ni att de är svåra att hitta eller...? Jag är så jävla kass på att sikta med geväret också. :P
Kanska borde nämna att det inte är mina bilder, har snott dem från en cheatsida (blev skogstokig när jag inte hittade en av gnomerna, han bara stod och svor på mig och jag kunde inte hitta honom hur mycket jag letade, så fick bli fusk ;) ) Just nu sitter jag mest och undrar var de fått de där kläderna ifrån, själv springer jag runt i min drottningsutstyrsel, och jag har då inte sett till några randiga strumpbyxor under hela spelet... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: