Strul med skolan.

Tja, om någon skulle vara intresserad av resultatet av enkäten så har ni det HÄR.

Inser så här i efterhand (verkligen på egen hand och inte pga folks kommentarer, ehum...) att fråga 7 var sådär bra formulerad och att jag borde ha fler alternativ, samt att jag borde ha en extrafråga efter frågorna om material. Om folk svarar "Annat material" så hade det ju kanske vart najjs att veta vad de hade velat ha. :P Men får la skylla på att ingen brydde sig om att kontrolläsa det jag fått ihop och jag själv lyckats snöa in mig i mina egna tankar och tyckte allt såg jättebra ut där mitt i natten när det blev klart. ;)
Stör mig lite rent allmänt på min grupp faktiskt, det är ingen som läser typ något, och ibland behövs det faktiskt ett par ögon till för att hitta fel eller dumma formuleringar. Men i min grupp säger alla bara "Näe, men det är säkert bra"...

Och nu har jag tjötat på Basse i två dagar om att han skall skicka briefen som vi skrev på igår förmiddag så att jag kan skriva klart och skicka in den, men icke. Idag får jag inte ens något svar, har han gått och dött tro? Han skickade en variant igår, men han måste ha skickat fel för får bara upp den gamla när jag försöker öppna den. Har ju sådär lust att skriva klart skiten ikväll/natt så nu får han gärna skicka det jäkla dokumentet känner jag...

Update: Basse säger nu att det vi skrev aldrig sparades av någon anledning, så vi har bara kvar det gamla dokumentet. Åh, vad sugen jag är på att sätta mig och skriva om skiten, har inte alls fått nog av det här projektet... nej nej.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: