Träning(svärk)

Shit vilken träningsvärk jag har just nu. Märks att jag inte tränat styrka på ett tag. Lår, rumpa och framsida axel håller långsamt på att plåga ihjäl mig. :P Men så länge jag bara sitter still i soffan och slappar så kanske det inte spelar så stor roll, I guess. ;) Sitter och kollar träningspass nu till veckan, och såg att de har damfotboll 20-22 på tisdag... Blev jäkligt sugen, men är inga alls som anmält sig än, så vet inte om det är så bra idé... Alternativet är styrka 16.15 eller powerstep 19.15... :/ Beslut beslut beslut.


helena

Jag har mest träningsvärk i bröstmusklerna... helt sjukt, jag fattar inte varför jag alltid får så ont där, trots att jag stretchar som en maniac :O Eller jo, det fattar jag visst kanske, jag e väl bara överdrivet svag där helt enkelt;p



Och träning tills 22, vad e det för fasansfull tid?!! Urk. Fast det e väl det klassiska antar jag; att tjejorna får de sämsta tiderna. Men men, jag vill ju spela så... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: