Sunday, bloody sunday.

Sitter och mumsar på lite godis då planen är att vänta med bakispizzan tills Erik vaknar, och känner inte riktigt för att väcka honom just nu. Han hade megahuvudvärk tidigare imorse, så illa att han bara låg och gnydde och höll sig för vänster sida av huvudet och inte kunde sova. Hämtade treo och öppnade fönstret så det skulle bli kallare och komma in frisk luft, men verkade inte hjälpa direkt. Så nu när han äntligen somnat så känns det ju lite väl taskigt att väcka honom för att jag är hungrig och sugen på pizza... :P Låter jag honom sova för länge dock så lär han bli grinig så får nog väcka honom om ett tag ändå. :P

Gårkvällen hos Helena blev riktigt najjs, trist att folk bangade, en del hade ju vettiga ursäkter men vissa andra... mja. Blev ändå ett stadigt gäng på 13 pers och kvällen fördrevs med tjöt, snax, dricka och spel. Spelade Pratmakarna och jääävlar vad taggade folk är, riktigt sköj. :P Vi vann ju dock vill jag bara påpeka, höhö. ;P

Fick ihop fem bilder på hela kvällen, men tänker bara visa fyra då jag antagligen blir lynchad av Helena om jag lägger ut den femte. ;) Gissar att du har en jäkla massa mer bilder så du får gärna lägga ut dem Helena så jag kan sno dem. ;) Även de där som Karin tog och bara skakade på huvudet åt, hur illa kan de vara liksom? ;P Eller vänta, svara inte på det...




Hamnade till sist på Månen, efter att han stått i VIP-kön tack vare att Helena skrivit upp oss på listan, very najjs indiid. Träffade på lite klassfolk där inne också, vissa mer fulla än andra, men glada var de iallafall. ;) Blev bjuden på champagne av Johannas polare och dränkt i öl efter att en snubbe slagit till mitt glas på dansgolvet. Allvarligt, jag hade öl i håret, i näsan, i hela jävla fejjset, mellan brösten, you name it. Kändes väldigt fräscht. :P Jävligt najjs att duscha idag kan jag ju säga. :P

Blev taxi hem med nattamaten i en påse. Käkade framför tvn och somnade tyvärr där också... xD Vaknade upp vid halv 7 och försökte lista ut varför jag kände igen det kassa barnprogrammet som gick på tvn... Kom fram till att det är ett av de barnspel som vi plockar rätt mycket på jobbet, Dora utforskaren/isprinsessan osv. :P Så jäkla mycket kassa spel det finns alltså, ni anar inte. :P Fick upp Erik ur soffan och gick och lade oss i sängen istället och sov la till 10 tiden då babe började klaga på huvudvärk. :P Så går det när man inte dricker något vatten innan man går och lägger sig. ;)

Nej, kan man med och väcka honom nu tro? Jag är verkligen hungrig... xD Måste städa och diska också... Lockar sådär mycket.


helena

Haha, du ligger i lä - jag tog hela 70 bilder! :P De flesta rätt mörka och kassa dock, men ändå :)

Nu blev jag nyfiken på den där femte bilden - du kan få MAILA den om du vill ;P

Simon

Märkligt att du lyckades få kort på endast 11 av 13 pers. Vad har du emot mig och Jennifer?? Eller vänta här nu... Sandra är heller inte med, och inte du själv.. Men Karin och Helena fick minnsan vara med två gånger :P



Ja jävlar vad folk var tävlingsinriktade på pratmakarna! Dumt att säga "en frukt" och sedan hoppas på att man skulle höra "nektarin" ifrån mängden med frukter som rabblades (erhm... SKREKS!) upp..

Cecilia

@ Helena: Bilden är mailad. :P Nu får du göra detsamma med dina 70 bilder. ;)



@ Simon: Haha, blev ju inte så många kort tagna, så då blir det så. :P Men Karin och Helena är väl linslusar, därför de fick vara med fler gånger. ;)

Och bara så du vet, så var "jubla" min. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: