Onsdag.

Hur kan man vara så här trött när man egentligen inte gör speciellt mycket? Hjärnan känns som geggamojja och jag somnar i soffan titt som tätt. Sover helt ok på nätterna men vaknar trött och schleten ändå. Irriterande.

Jobbet i måndags gick sådär bra. En 40 minuter in på passet så lyckas jag köra över mina ena fotknöl med stora stegen och skalar av huden lite härligt sådär, svider lite lagom, och sedan fortsätter dagen med att jag tappar en fetinglåda på handen, of course från hyfsat hög höjd (lyckas välta en stapel...) och naturligtvis med ena hörnet först. Kändes kan vi ju säga. Har dessutom ett flertal skärsår efter de jävla kartongerna samt ett antal blåmärken efter stegar och balkar. Är vanligtvis inte (riktigt) så klumpig, men det var verkligen inte min dag. Slutar dessutom med att jag blir yr, kallsvettig och illamående så får dra hem tidigt... -_- Det kan dock bero på att jag typ inte käkade något den dagen så får skylla mig själv.

Fått svar från Slottsbro nu iallafall om man skall ta upp något positivt. Skall kolla på tider i nästa vecka så att vi kan träffas och diskutera ett eventuellt exjobb, vilket är najjs. Hoppas att det kan bli något, verkar intressant.


Karin

Simkortet satt ju inte i där i början så det var nog därför det inte funkade. ;P Hade ett missat från dig och ett från Andreas.



Hmm jag är ganska säker på att du hade med dig sjal i taxin. Jag hittade min iaf som jag var helt säker på att jag tappat i kön in.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: