Varför är det så jävla svårt att bara lyfta luren!?

Jag verkligen AVSKYR att ringa folk, till och med folk jag känner men definitivt okänt folk. Får en enormt press över bröstet och känslor som liknar panik. Jag VILL inte ringa! Klart som fan jag fattar att det inte kommer hända något, jag har ju aldrig sett männskan förut så även om jag skulle svamla eller stamma mig igenom ett samtal så vet ju inte han vem jag är ändå, men det spelar liksom ingen roll vad jag försöker intala mig själv, jag VILL ändå inte ringa...!? Blir så trött.

Blev helt jäkla överlycklig när jag hittade en mailadress till snubben jag skulle ha tag i så jag slapp ringa honom. Nu gäller det bara att han svarar också... Annars måste jag ju ringa honom ändå. xD Hehe, helt hopplös.


Och yes, jag är faktiskt alltid såhär snygg, visst är ni avundsjuka?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: