Ge mig godis!

Har ett förbannat godissug just nu men efter x antal tittar i skafferi och kylskåp så är det bara att inse att det inte finns några gottor att tillgå. Jäkla typiskt. Hittade dock clementiner, de kanske kan stilla det värsta suget..?

Erik kom hem till ett menstruellt monster som gömt sig i sängen och inte ville visa fejjset mer idag, förstår att han uppskattar mig så. ;) Sedan var väl han sådär trevlig och hänsynsfull när han petade och klappade och TRUMMADE (?!) på mig när jag låg och SOV så han kan gott ha att jag morrade och blängde honom. ;) Han skyllde på att jag alltid är likadan men det är jag då rakt inte, jag är alltid trevlig, snäll och hänsynsfull. Så det så. Speciellt när jag har mens. Sedan att han är av en annan åsikt, det kan ju inte jag hjälpa.

Suck. Clementinen stillade ingenting, jag vill ha choklaaad!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: