Glass - lösningen till alla problem

Kan man bota det här med glass tro? Jag tänker nog banne mig försöka..! Kanske finns någon muffins kvar också...? *glufs glufs*

Tänkte skicka ett paket till systern min också då hon fyller 16 imorgon (uff, redan 16) och då jag alltid är ute i god tid så köpte jag paketet idag, najjs najjs. Fick tvingat med mig E på en tur till Bergvik, väldigt frivilligt från hans sida. Not. Nu är det ju bara så att jag aldrig skickat några paket förut, och har alltså lite dålig koll på hur man gör. o_O För att spara lite slantar så tänkte jag köra på en egen låda istället för att köpa en, men hur måste jag packa den? Hittade en passande skolåda här hemma så tänkte om man lägger presenten i den och sedan typ tejpar igen med silvertejp? Tänkte slå in lådan i presentpapper så det blir lite roligare men insåg att det visst tog slut när jag packade in Karins present senast. Suck. Kanske får springa förbi Konsum imorgon och se om de har något. Köpa något kort och nån Triss-lott också kanske... Får se får se.

Nej, glass var det visst? Ihop med lite manga kanske? Eller programmering..?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: