HÄÄÄÄLG!

Ska snart snart iväg på bio, ska se Buried på Eriks begäran, definitivt inte min då den handlar om en kille som vaknar upp i en kista, och där... ligger han resten av filmen typ... o_O Erik är tokkär i sådana filmer där huvudkaraktären typ är instängd i ett rum i hela filmen, som tex Phonebooth som jag tyckte var rätt totaltrist, men får la ställa upp... ;)

Fick gjort klart balken idag också (ÄNTLIGEN!) och den ser la helt ok ut, får se om den håller i provbelastningen på tisdag bara... ;) Tessan fick till några snygga svetsar iaf, grymt mycket bättre än om jag hade ställt mig där, I'm sure. ;P

Frisbeegolf med Sandra efter skolan, kyligt värre, men trots stelfrusna fingrar och svåra banor så slog jag mitt rekord! :D Fick tre poäng och då det blev lika med Sandra så fick vi köra en bana till, då jag tyvärr förlorade. :( Men men, man kan ju inte få allt right? ;) Hoppas på party imorgon också, får se om någon styr upp nåt. ^^


helena

Jag hade lovat P att följa med på Buried. Men sen bangade jag, jag försökte tänka positivt, men nej, en sån film skulle jag aldrig klara av. Jag fick ångest bara av att LÄSA om filmen, så kändes inte som en jättebra idé. Hur var den då?

lovisa

GODMORGON:D

Cecilia

@ Helena: Se den INTE! Jag fick panik bara några minuter in i filmen, fy fan. Klaustrofobi bara av att se den liksom, sketäckligt. Sedan slutade den pissdåligt så tokgrina typ hela vägen hem. :P Så jag avråder från att se den, men Erik gillade den skarpt så Patrik kanske också gör det...? :P

helena

hahaha, fy faan vad hemskt... GLAD att jag bangade om man säger så. Killar är så konstiga.

Simon

Tack för den, Helena! :)



Antar att Erik även gillar filmen "Panic Room" då också?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: