Note to self.

Btw så vill jag bara upplysa er om att ni bör tänka över vilka trosor ni väljer när ni går runt med hål i röven i byxorna. Knallgröna trosor är tex inte att rekommendera under ett par helsvarta byxor. Inte för att jag talar av erfarenhet eller så, nej nej, men jag menar OM ni skulle, säg till exempel jobba på ett lager där man klättrar på stegar hela tiden och folk faktiskt står under en och ser upp i röva på en så kanske man bör ta ett par smartare trosor. Eller så kan man ju laga sina byxor. Det är ju frivilligt.


Anonym

Gick inte att kommentera till förra inlägget, så skriver här ist :P Fick aldrig testat pulvret för hade sån panik till bussen. 18.10 satt jag nyduschad, sminkad och med - iaf lite - mat i magen på väg mot stan. Allt på 25 min, erkänn att du e lite impad..? ;) Men hur som helst, ser fram emot att smaka på denna smakupplevelse ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: