Och veckan har bara börjat...

Något alldeles fruktansvärt trött i kroppen i allmänhet och armarna i synnerhet. Sitter och klunkar i mig mitt proteinpulver och förundras över hur mycket godare det är den här gången, kanske faktiskt kan få i mig hela påsen...? :P E påstår att det smakar jättegott (har smaken mintchoklad) men njae, så långt vill jag nog ändå inte gå. ;) Det är fullt drickbart men kanske inte så väldigt mycket mer. ;P Klarade inte så mycket vikter idag, har nog fortfarande känningar efter förra träningen... o_O

Är så jävla mycket i skolan just nu så jag blir helt galen, och lärarna bara fyller på med mer uppgifter hela tiden. Får nog snart lägga ner både sovtid och toalettbesök för att hinna med. Var tydligen tänkt att vi skulle gjort två inlämningar i IPUn den här veckan (ena bara dök upp from the middle of nowhere) men då lärarn vart så otydlig med instruktionerna så blev det frivilligt vilken man skulle göra, men en skall oavsett in. Sedan skall vi ha beräknat, konstruerat och byggt ihop en balk som skall klara en tryckbelastning på 30kN, och det skall provbelastas nästa tisdag. sedan har vi imorgon möte med IPUgruppen och skall då ha gjort klart internetenkäterna. Vi borde även ha börjat med trampbilen som vi skall konstruera i CAD... En hyfsat stor del av torsdagen kommer gå åt till ett projekt i Miljö och hållbar utveckling som skall delredovisas nästa torsdag. Dessutom har jag programmeringstenta på söndag kväll och uppgifter som egentligen skall in samtidigt men som vi har fått lite uppskov med, thank god. Dessutom förvinner alla mina måndagar till jobbet... (vilket iof är mitt eget fel men ändå) Fattar ni att jag har panik eller...? o_O

Eh... proteinshaken var visst inte lika god längre... Bottenslammet var... sådär.
Nu: dusch.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: