Helg helg helg...

Tokslapp helg. Fredagen spenderades i soffan med tacos och en jävla massa filmer. Erik hade äntligen hittat How to train your dragon (Draktränaren) med text (jävla mysko att den inte funnits ute tidigare då det ändå var ett bra tag sen den gick på bio...) och har ni inte sett den så måste ni bara göra det! :D Jag är kär. Iof älskar jag allt med drakar men ändå. ^^

 

 

Lördagsförmiddagen spenderades med Sandra på Skutberget. Jag vill inte skryta eller så (höhö) men jag slog'na med 8 poäng (first time ever I know, but so what?!) efter en hyfsat pissig runda för båda parter (behöver inte nämna några poäng kanske, räcker att säga att det inte var en av våra bästa rundor direkt...)

På kvällen blev det film (surprise surprise) och donkan (surprise surprise igen) ihop med Erik. Tror vi börjar räknas som stammisar på Skårs MacDonalds snart. Not so cool I think...

 

Idag har jag... eh... sovit bort halva dagen och spenderat den andra halvan framför datorn. :P Har även diskat och färgat håret så nu väntar väl bara städningen och fixa tvättid... Yehejj... Borde även läsa Kupade handen och svara på de jävla seminariefrågorna samt börja med programmeringen. Jag är så sugen. Not.



what about Jersey Shore

Den är riktigt bra :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: