Welcome to my life.

Fryser som en gris av någon anledning. Har bylsat på mig mjukisbyxor och raggsockar och dessutom nu gömt mig under mitt stora flufftäcke som jag dragit med ut till soffan, men tycker att det är kallt ändå. Lite illavarslande då jag vanligtvis inte fryser speciellt mycket... Men sjuk är jag INTE, det finns det inte tid till. Möjligen nästa vecka, eller ännu hellre veckan efter det, men inte just nu. Sedan att jag gått runt och nyst och snörvlat hela dagen, det väljer vi att blunda för för sjuk är jag som sagt inte. (om man bara upprepar saker tillräckligt ofta så blir de sanna va...? Säker på att jag hört det någonstans...)

Har fått mig en extrauppgift tills imorn också då jag hade lite för mycket ledig tid (...) och det roliga är att jag inte ens vet riktigt hur man gör... Skulle skicka in projektrapporten idag tänkte vi men så upptäckte vi en massa nya saker som skulle vara med... Vi har aldrig haft med dem tidigare och vi har aldrig gjort de flesta av dem, men nu skulle de tydligen med... Kul. Väldigt kul.

Dessutom har jag rejäl träningsvärk i rumpa och lår. Och revbenen. Hur kan man ha träningsvärk i revbenen?!


helena

haha, jag har också träningsvärk i revbenen (men ännu mer i magen)... vad gjorde vi egentligen??!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: