Wihoo!

Gick ut från tentan med alla förhoppningar grusade då jag chansade på typ hälften av frågorna, han hade gjort en massa kluringar så att man blev så jäkla osäker. Typ att halva meningen var rätt men resten fel, väljer man då sant eller falskt? Eller på påståendet "För mycket fosfor i våra sjöar leder till döda bottnar pga syrebrist". Mja, asså fosfor leder ju till övergödning som i sin tur, när det blivit tillräckligt mycket, kommer göra slut på syret och då kommer ju bottnen dö. I sinom tid liksom. Så beror då döda bottnar på fosfor eller på övergödningen...? Jag tog falskt, men gissar i efterhand att jag borde valt sant. :P
Anna ringde dock till My sen på jobbet då tentaresultatet hade kommit ut, och jag och en till hade tydligen fått högst poäng i klassen. o_O Jag måste vara en jävel på att gissa helt enkelt. ;)

Sitter nu och väntar på att Erik skall spela klart så vi kan åka och handla... Kanske ska ta och spela lite GH så länge...?


Anki

Eller så underskattar du din kompetens helt enkelt?! ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: