Det var ett tag sedan...

Har inte uppdaterat på ett jäkla tag nu vilket verkligen syns på statistiken om inte annat, men ni är några envisa jävlar som håller er kvar ändå uppenbarligen. ;) Veckan har gått förvånansvärt fort men kan ju bero på att jag skippade två av skoldagarna (ouppsi) av ren trötthet/lathet. En tvåtimmars i måndags (men hade ju jobb 13-22 så orkade helt enkelt inte) och en tvåtimmars i torsdags (13-15, vem lägger lektion den tiden egentligen?! Fattar de inte att jag vid det laget sjunkit gött djupt ner i min soffa och har väldigt svårt att ta mig upp igen?!) Sedan hade det tydligen inte blivit någon lektion i torsdags ändå då kvinnan inte fick igång projektorn och det även blev brandövning, så känns ju inte som att det gjorde så mycket att jag stannade hemma direkt. ;)

Utgång med Sabaton på Nöjes igår. Förfest hos Andreas med lite blandat folk vilket var najjs (haha, skrev bajjs först, slant på tangenterna :P ). Drog ner strax efter 22 då de skulle börja spela 23 (höhö, yeah right). Hoppade av vid Hagahallen och jag börjar leda vägen och så leder jag alla helt fel...!? o_O Var så gott som nykter så kan inte skylla på det heller, men jag tror min hjärna hade ställt in sig på vägen till Sandra eftersom det var ditåt vi traskade... :P Spelade ingen större roll egentligen för blev inte så mycket längre men en smula pinsamt var det ju då jag tog täten på eget initiativ. ;) Mysko att ingen hindrade mig dock då vi ändå var ett par stycken som kunde vägen... De kanske bara ville att jag skulle skämma ut mig så att de skulle ha någon att skratta åt kanske...? :P

Sabaton var helt ok, eller kanske tom bra, jag vet inte riktigt. Drabbades av totalpanik efter bara en liten stund. Det var alldeles för varmt och för mycket folk så fick kraftiga klaustrofobikänslor och panik så klarade inte av att stå kvar. Jag försökte en bra stund med att andas djupt och långsamt bara för att stävja paniken men höll inte speciellt länge. Drog mig mot stan medan jag frenetiskt försökte få tag i Erik som trevligt nog hade tappat sin mobil i soffan och därför inte hörde ett enda av mina miljon samtal då han satt i datarummet med headsetet på.. -_- Köpte med mig donkan och mötte upp Helena på torget och så tog vi tidiga bussen hem där vid halv 1, vilket ju är rätt skönt det med iof...

Precis innan Helena kom så var det en kille som högg tag i mig och sa att jag likande Joan Jett vilket jag inte hade en blekaste aning om vem det var så fick fråga om det var en komplimang eller förolämpning. ;P Men han sa att det var en komplimang och att det är hon som sjunger låten I love rockin roll, så var tvungen att googla henna när jag kom hem... Vet inte om vi är så särdeles lika men... Vi är ju båda mörkhåriga och hyfsat kraftigt sminkade (var då iaf)... kanske...? Mer än det har jag svårt att se.




Nej, fixa lite frukost kanske? Är väl egentligen sugen på pizza som vanligt, men då jag käkade donkan igår kväll, det finns en hyfsat stor chans att det blir ikväll också då vi tänkte gå på bio och jag dessutom har en stor godispåse så kanske jag borde hejda mig. :P Kanske kanske kanske... Om inte Erik vill ha pizza föstås, är ju trist att käka ensam... ;P

Laterz


Herman

Kul att det var bajs hos mig :)

Herman

eller najjs menar jag...

Anki

Smala ansiktsdrag, mörkt tjockt hår, stora ögon (inte som vargen nu alltså!) o lite smink då de, så jo visst :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: