Guten morgen.

Tog mig en redig sovmorgon och sitter nu och käkar frukost framför datorn. Gick egentligen upp redan klockan 10 men fastnade visst vid en bok, så kom inte iväg till kylskåpet förrän nu. :P Ska in till skolan sen ändå, Tina sa att Monica sagt att det var bra om alla kunde komma in så får la hoppas att det är något viktigt. Förkylningen har blivit värre, nu är näsan så gott som helt tät och huvudet känns typ som en ballong och det är konstant lock på höger öra, men magen mår prima och huvudvärken är borta så känns ok ändå. :P Skall helst låta bli att prata dock, låter hes och skorrig som satan, inte vackert alls. :P Snart helg nu dock så då kan jag ju gömma mig under min filt i soffan och bara kurera mig i några dagar. :P

Hade funderingar på att vara med på tjej-kilkvällen med utgång idag men lär knappast bli så. :P Inget partysug what so ever. Inget direkt sug att vara med på nollningen alls faktiskt. Fattar inte riktigt det roliga med att vara fadder, man står ju bara och tittar på hela tiden...? Man får inte vara med och leka några lekar och man har inte ens ett "eget" lag att hejja på så att det blir någon sorts tävlingsanda. Man bara... står där... Hehe, kanske är jag som är tråkig, vad vet jag. :P Well, är ju ändå trea nu så då behöver jag ju faktiskt inte vara med. ^^

Nej, käka klart och sedan klä på sig något kanske...? :P Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: