Klagoinlägg till tusen

Mår piss. Halsen har svullnat igen och hypokondriker som jag är så är jag rädd att det är halsmandlarna igen... Tror dock inte det i och med att jag nu även börjat nysa stup i kvarten. :P Troligen bara en vanlig härlig förkylning med andra ord. Precis vad jag önskat mig. :P Testade te med honung (och då vet ni att det är illa eftersom jag verkligen inte tycker om te... ;P ) men hjälpte bara temporärt. Har även superdundermega-ont i magen vilket gör att jag sitter ihopkrupen och kvider när det hugger till vilket det gör... tja, så gott som hela tiden. :P Najjs najjs. Har dessutom huvudvärk som grädde på moset. Och nej, det här inlägget blir inte roligare än så här, ville bara klaga av mig lite. ;) Mycket sannolikt att jag skippar iallafall första lektionen imorn och tar och sover istället, orkar inte sitta så här i skolan. Skulle dock vara "projektöverlämning" (?) på eftermiddagen så kanske får släpa mig dit då. Kanske. Eller så ber jag någon söt klasskompis att fixa allt åt mig, vi får se. ;)

Sova nu iallafall. Borde jag gjort för flera timmar sedan. Nightynight



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: