Some sketches...

Mumsar på sista pizzabitarna medan Project Runway rullar på TVn. Inte mycket plocklistor på jobbet idag så blev lite andra sysslor att växla av med vilket är najjs emellanåt. Satt ute en stund på lunchen och lyckades bli röd på halva kroppen, mycket vackert. ;) Borta nu som tur var. Ingen lust att plugga imorgon, vill sitta på balkongen och gassa. ^^

Skickade våra exjobbs-skisser till Michael och Daniel i förra veckan och fick idag lite feedback från Michael. Vi hade gjort ett bildspel med alla våra skisser och han skickade tillbaka dem han gillade och lade till lite egna idéer och tankar. Av våra 26 skisser så gillade han uppenbarligen 4... :P Känns bra. Våra skisser och idéer som vi gillade så mycket. :P Vi har ju redan spårat in på dem, skall vi nu behöva ställa om alltså...? Uff.

Några av mina refuserade skisser:




Han behöll dock Tinas variant av balansplatta, jag skippade att rita en barr eftersom det skulle störa bilden men jaja. :P

Får la ha kvar dem och ha i min portfolio (som jag skall göra... någon gång...) antar jag. :P Uff, måste börja kolla på jobb snart, vill verkligen inte... Känns läskigt att jag är färdigutbildad ingenjör om bara någon månad, jag kan ju ingenting liksom... :P Blir till att lura skiten ur arbetsgivarna helt enkelt. ;)


Karin

Balansplatten är ju en Bosuboll! :) Älskade de passet när mitt knä var helt paj, lugnt och stilla men svettigt som fan.

helena

jättesnygga teckningar tycker jag =)



Och jag förstår vad du menar, jag gick med ångest hela sista året på utbildningen. Visste liksom inte ens vad jag ville göra, om jag ens valt rätt utbildning osv... Och nu har jag skjutit upp problemet ytterligare några år, så om 4 år kanske jag står där med ångesten igen;)

Cecilia

@ Karin: Haha, jag ogillar balansbollar i alla dess former, men det är ju bra träning. :P



@ Helena: Tackar! :D Riktigt nöjd själv faktiskt. ^^ Hehe, jag börjar också fundera på om jag valt rätt linje men lite sent att göra nåt åt det nu, får hitta mig ett bra jobb bara helt enkelt. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: