Hjärtattack...

Satt och sökte på bilder på google när hela skärmen plötsligt börjar blinka, det poppar upp rutor till höger och vänster och hela datorn skriker att jag fått ett tjugotal virus varav typ alla är allvarliga... Dyker upp en massa rutor med frågor om jag vill spara filen (HELL NO), om jag vill stänga ner alla flikar, om jag vill göra en virusscanning osv osv osv. Vågar inte trycka på typ något. Hehe, vadå totalpanik. Verkligen ingen lust att få en massa datavirus... Efter att Erik kikat på't visar det sig dock att det helt enkelt är en internetsida som poppat upp när jag klickade på bilden. En underbart trevlig sida som lurar en att tro att man fått virus. Antagligen ville den att jag skulle klicka i att jag skulle spara filen, men då jag kunde stänga ner själva internetfliken utan allt för stora problem så hoppas jag att det funkade... Eller så har jag fått virus trots allt, vad vet jag... :P Ska göra en (riktig) sökning, så får vi la se vad som händer... ^^

Sovadags nu, kanske lika bra innan jag sabbar hela datorn... ;) Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: