Inte just nu...

Känner mig seg och schleten. Är hungig men orkar inte gå ut till köket för att fixa nåt att käka, är inte sugen på manga, film, böcker, TV eller någonting. Vädret är ok men känner inte för promenad, frisbee eller något sådant heller. Måste ta tag i att fixa punkan på cykeln (blir lite jobbigt att ta sig runt Bullarerutten annars...) och måste ta tag i jobbsökandet. För att inte tala om städningen, lägenheten ser ut som en svinstia. Men jag ids inte. "Jag gör det sen" ringer klart och tydligt i mitt huvud. Någon som kan komma hit och ge mig en örfil så jag tar tag i mitt liv igen...? :P


helena

Är ju min första arbetsdag idag och om det e till nån tröst är inte min motivation på topp heller. Vart ska man ens börja? :S

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: