Making me pretty...

Körde myskväll med tacos och film ikväll då vi drar hemåt imorgon. Tyvärr var min tacosås möglig (hur jävla snabbt möglar den där skiten egentligen?!) så körde på chilisås. Ingen hit. Såg Pirates of the Caribbean 4, helt ok film. Många effekter och scenarion kändes hyfsat ogenomtänkta, eller så skulle de bara vara roliga vad vet jag, men oavsett väl värd att se.

Ska nog dra mig mot sängen nu i alla fall. Tanken var ju att man skulle få upp Erik jävligt tidigt imorn så han hinner träna innan vi drar oss. Någon som vill slå vad om att vi inte kommer iväg förrän efter tolv oavsett...?

Tänkte jag skulle göra mig lite snygg inför helgens partaj, men babe säger att jag mest bara ser creepy ut. Vet inte vad han pratar om. Han vill dessutom inte pussas. Jäkla tråkmåns. Är det btw dags att tvätta bort masken när det bränner i ansiktet...?


Anki

Så jävla HET alltå!! Helt rätt nu i höst ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: