Night time worker...

Sitter på mammas dator och pillar med bilder till morgondagens fest. Tanken var att vi skulle skicka efter dem... vilket  vi också gjorde... Tyvärr så kommer de dock inte förrän på måndag-tisdag så det hjälpte ju oss sådär mycket... Så plan B var att skaffa en projektor då vi hittade en duk i lokalen... Tyvärr var vi tvungna att åka till Bullaren för att kunna få tag i en så nu har vi övergått till plan C som innebär att jag och mamma drar till hennes jobb imorgon bitti och skriver ut bilderna då. Adios sovmorgon. Och då hon hade sådär lust att skriva ut över 200 bilder så sitter jag nu och rensar. Och rensar. Och rensar. Bildhelvetena tar ju aldrig slut...?!

Finns dock några guldkorn som folk rotat fram... Thank god att jag kom över min blonda fas säger jag bara...



helena

inte rensa bort alla blonda bilder på dig nu bara ;) med tanke på hur jag ser ut på korten så behövs d ju lite balans ;)

IDA

hahaha men jösses va små ni va :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: