Strömstadsbilder...

Sissi är segheten personifierad, sorry. :P Å andra sidan så borde ni vara vana vid det här laget... ;)

Blev ju en tripp till Strömstad och Karin och Andreas för mig och Helena förra helgen. Där blev det lite shopping, tacos, en massa planering och allmänt skitsnack och sedan party på kvällen. Hamnade på The Cod, en riktigt najjs (om än dyr) club. Köpte en alldeles förbannat god strawberry daiquiri och shakade loss till hyfsat kass musik. Trodde jag skulle dö av värmeslag men i övrigt var det en grym kväll. :P Tog en jävla massa pics också, vissa bättre än andra. ;) Här kommer ett urval:






I love mi ladies... ^^

Bild 1 är tema "fulsexig" och bild 1 är tema "söt". Det syns eller...? ;)

Tema "spärra upp ögonen". Bara älskar Karin på den här bilden, hon påminner om någon men jag kan inte för mitt liv komma på vem... Förslag?


Hehe, måste ta fler sådana här "blåsa med läpparna"-kort, hur coola som helst. :D






helena

Märks att vi skärper till oss på krogen bland folk iaf, haha. Typ "innan" --> "på krogen". Om folk bara visste liksom...;P

Simon

HAHAH! Ni är tokiga! Underbara, men tokiga!



Vem Karin påminner om... Smeagol?

Cecilia

Hahah, Smeagol...? Den var la inge snäll Simon?! :D Tror det är någon skådis jag tänker på... Hm...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: