Promenadbilder...

Blev en promenad i solen imorse (eller ok, i förmiddags, men då jag är ledig och sov länge så kör vi på morgon ;) ) och passade på att ta lite pics med mobilen. Riktigt fint väder och härligt friskt i luften. Skall försöka ta mig i kragen och komma mig ut mer, behöver börja röra på mig igen, börjar känna mig slapp och plufsig. :P Musklerna bara rinner av mig så kilona gör likaså vilket väl känns sådär najjs. Mitt lite tidiga nyårslöfte får bli att börja träna igen helt enkelt. Träning i vilken form som helst bara jag gör NÅGOT. :P







Helena

Kanske kan ta en promenad nån dag? Just nu e jag dyngförkyld, men typ i helgen kanske? :)

Cecilia herself

Promenad låter najjs, men är i Uddevalla atm. Kommer troligen upp på lördag igen men inget bestämt än. But if so - så låter promenad prima. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: