Cellprovstagning...

Fick hem ett brev för några veckor sedan där det stod att jag tydligen var inbokad på cellprovstagning. Kan inte direkt påstå att jag blev överförtjust men egentligen lika bra att få det gjort. Läste att mottagningen var på Sommargatan men hade ingen egentlig koll på var det var, gissade dock stan så bokade bilen och begav mig hemåt från skolan i (hyfsat...) god tid. Kollade eniro och hitta som en galning men fanskapen vägrade visa mig var adressen låg. Svor på skiten och kände paniken komma krypandes medan minutrarna tickade iväg. När sidan väl visar vart jag skall så känns det hyfsat genant att inse att det är precis vid skolan... >_< Extra osmidigt då Erik egentligen hade behövt bilen och han nu stressade hem för att jag skulle få den, höhö.

Nu sitter jag här och låtsas att det var jättehemskt alltihop så att jag kan motivera godispåsen från pressbyrån som råkade slinka med hem... Lär knappast kompenseras av träningen sen tyvärr, no matter hur mycket jag tar i...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: