Dead by april i Melodifestivalen...?!

Jag är redigt besviken just nu. Som mellanakt i Melodifestivalen idag hade vi en Lena PH som försökte sitt bästa att vara rockig, men åh så fail. Bruden har inget rock i röster what so ever, och då hon inte ens kan headbanga så kanske hon borde... fortsätta hålla sig till schlagern...? Och på scenen med henne stod Dead by April, ett riktigt bra rockband... Vadå sjunka lågt...? Framträda med PH i Melodifestivalen och dessutom spela Dansa i neon på engelska... Om de bara hade framfört någon av sina egna låtar, men nej nej. Hade väl aldrig funkat i SVT dock, men hade vart rätt najjs. Eller om ett vettigt rockband kunde ställa upp något år istället för de totalmesiga som vart med hittills...



Dock så gillade jag band nr 2 som gick vidare, The Playtones, de var gött sköna. :P


helena

Haha, jag reagerade på samma sak... Och jag HATAR Lena Ph.. har aldrig gillat en enda låt och definitivt inte henne som person!!! och som grädden på moset pratar hon typ småländska - den hemskaste dialekt man kan föreställa sig.

Cecilia

Hahaha, jag tycker mig kunna utläsa rätt tydliga aversioner mot PH här, hur kan detta komma sig?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: