Grattis.

Läste just på Facebook att en polare (är väl egentligen Eriks polare men ändå) skall bli pappa. Flickvännen hans är tydligen i 13e veckan nu. Är inte det lite tidigt att annonsera ut nyheten på internet...? Nu har ju inte jag nån jättekoll på graviditeter i och för sig, men tänk om något händer och så har man basunerat ut det för hela världen...?
Sedan är jag ju så klart glad för deras skull, de verkar glada båda två så. :P Känns så jäkla tidigt i mitt tycke att skaffa barn nu dock... Men så påpekade E att snubben ju faktiskt är två år äldre än oss, så kanske är mer vettigt. :P

Apropå barn (eller snarare avsaknaden av dem) så måste jag skaffa nya p-piller den här månaden. Kommer kännas bra i plånboken... Speciellt eftersom jag inte kommer få någon lön då jag inte jobbade en endast fjuttig timme i januari... :'(


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: