Hang me.

Vart på pulspass. Var så här nära, SÅ HÄR NÄRA, att klappa i händerna och hurra av lycka för att hon inte kör samma skit musik som alla andra, och så avslutar bruden med Robyns Hang with me. Jag dog lite inombords.

På grund av dessa jäkla pass så har jag haft Robyns skitlåtar och Mikrofonkåt with whats-her-name på hjärnan konstant, dygnet runt, och jag avskyr dem. I'm tellin' ya, jag AVSKYR dem. Försöker kontra med Hammerfalls Last man standing varje gång (den som poppar upp i huvudet först när jag måste komma på en text lite snabbt...) but nope, tre sekunder senare trallar hjärnan vidare på "...siktar mot toppen så långt jag kan nååå..." Jag blir galen.


helena

"...waka waka eåå ee, damdidamdidamdidamdidam, this time for Africa..." Hahhaha, kunde inte låta bli ;P

Cecilia

Käft...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: