Helg, helg, heeelg!

Fotbollspasset igår känns i kroppen idag. Rejält. Höger knä gör redigt ont men jag hoppas att det beror på blåmärket utanpå och ingen skada inuti, vill inte ha tillbaka mina dåliga knän... Annars är det rumpa, baksida lår och vristerna som smärtar mest. Vristerna vet jag inte hur det gick till, men resten är väl i alla fall träningsvärk. :P Rygg och armar har fortfarande känningar från boxen i tisdags, så känns som att kroppen är bra genomarbetad. ;)

Vart totalt snökaos hela dagen idag också. Snö till förbannelse. Pulsa, piska, halka, snörvla, stappla, svära. I love the winter. Not. Nu har det dock slutat snöa i alla fall så kanske blir en fin helg som Tina sade...

Suttit med exjobbet idag, och har väl fått något gjort i alla fall. Till vår stora glädje så skall rapporten och alla andra dokument skrivas på engelska trots allt. Vi fick valet om vi ville skriva på engelska eller danska, och då vi inte kan ett enda ord på danska så kändes det hyfsat... jobbigt. :P Så har suttit och översatt vår rapportmodell osv idag. Gjort några moodboards, skrivit intervjufrågor och svurit över att folk inte kan svara på mail.

Nu är förhoppningen att de plogat ute så att vi kan ta bilen och drivea till Bergvik och köpa fredagsmat och gooodis! Igår plogade de när jag gick hem från träningen vid 19... Lite väl sent i mitt tycke. Rätt få som är ute och kör efter 19 som har glädje av det. Alla dem som var ute och körde innan dess hade nog gärna velat ha det plogat dock.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: