I got money honey. ;P

Fick en liten chock tidigare idag, men en bra sådan. Hoppade förbi Konsum på vägen hem från träningen för att köpa godis och tog och checkade mitt saldo för säkerhets skull. Trodde jag hade en 100-200 spänn så att det skulle vara lugnt oavsett, men bäst att kolla liksom. Visade sig dock att jag hade dryga 1800 kronor på kontot... o_O Kollade senaste överföringar och fick höra att jag hade fått två returer på ca 1000 och 700 för några dagar sedan. What? Returer för vad...? Fick checkat det nu och var tydligen sista pengarna från EasyJet för den inställda London-resan. Bra att veta att jag faktiskt skall ha pengarna i alla fall så att ingen kommer och kräver tillbaka dem senare, hade vart lite surt. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: