Jag skakar.

Nyss hemkommen från ett pass box och händerna skakar så jag har svårt att dricka min shake, men ner skall den. Helenas börjar tydligen sina och jag kan ju inte vara sämre. ;) Hade en del aggressioner att ta ut så gick all in på passet, och enligt fröken H så såg jag ut som en världsvan boxare, blink blink. ;P Både jag och Helena hade dock grova problem att skriva på våra namn på en namninsamling kau if gjorde (tydligen problem att behålla lokalerna) då händerna skakade så mycket. Helenas namnteckning var mycket vacker att skåda. ;)

Sedan fick jag höra en riktigt rolig nyhet på vägen hem också, grattis grattis! Lite avis är jag allt (eller mycket) men kan ju inte säga så mycket när jag inte ansträngt mig ett jota. ;) Maybe someday... ^^

Men nu är det dusch som gäller så att jag inte förpestar tillvaron mer än nödvändigt. Toodles ♥


helena

Mjo, är rätt nöjd med namnteckningen själv :P Namnteckningar ska jag spegla personligheten - och är man efterbliven så är man...



Tack tack, sakta men säkert börjar ljuset gå upp, även om jag får nypa mig i armen ibland ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: